Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Nadrzędnym celem działalności FAMUR FAMAK SA jest uzyskiwanie powtarzalnego dodatniego wyniku finansowego poprzez wytwarzanie wyrobów i usług o jakości spełniającej oczekiwania klientów, utrzymanie opinii partnera godnego zaufania przy zapewnieniu pełnej zgodności z przepisami ochrony środowiska oraz zagwarantowaniu bezpieczeństwa pracy.
Wytyczony cel chcemy osiągnąć:
- doskonaląc system zarządzania jakością zgodnie z normą PN – EN ISO 9001:2015 poprzez:
- ciągły kontakt z klientem celem poznania jego wymagań,
- ustalenie wzajemnie korzystnych związków z kontrahentami,
- odpowiedzialność każdego pracownika za jakość uzyskiwaną na stanowisku pracy,
- współpracę ze wszystkimi dostawcami materiałów i usług zapewniającą utrzymanie wysokich standardów jakościowych w całym łańcuchu dostaw,
- wzrost skuteczności i efektywności procesów w aspekcie wartości dodanej tak, aby osiągnąć spełnienie wymagań klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztów,
- stosowanie w zarządzaniu spółki podejścia opartego na ryzyku.
Zapewniając skuteczne funkcjonowanie systemu zarządzania środowiskowego wg normy PN – EN ISO 14001:2015 poprzez:
- podnoszenie świadomości środowiskowej pracowników i kontrahentów,
- minimalizowanie oddziaływania na środowisko w wyniku:
- ograniczenia emisji do atmosfery,
- racjonalnego gospodarowania odpadami,
- ograniczania zużycia energii elektrycznej i wody.
Zapewniając skuteczne funkcjonowanie systemu zarządzania bhp wg normy PN – N 18001 poprzez:
- dążenie do ciągłej poprawy warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- regularną ocenę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zapewnienie odpowiednich zasobów i środków,
- podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników oraz motywowanie ich do angażowania się w działania na rzecz bhp.
Konsekwentnie rozwijając zintegrowany system zarządzania poprzez:
- zaangażowanie najwyższego kierownictwa w utrzymanie, przeglądy i doskonalenie systemu,
- szeroki udział pracowników w doskonalenie systemu,
- dbanie o środowisko pracy motywujące pracowników do rozwoju i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
- rzetelne informowanie stron zainteresowanych o działalności firmy,
- budowanie projakościowej kultury przedsiębiorstwa.